آیا فکر می‌کنید از حملات سایبری در امان هستید؟ هکر‌ها همیشه نشان داده‌ اند که امنیت سایبری چیزی بیشتر از یک شوخی بی‌مزه نیست، در این مطلب برخی از عظیم‌ترین و مخرب‌ترین حملات سایبری تاریخ را به شما معرفی خواهیم کرد.
امروزه تکنیک‌های زیادی برای ارتقا سطح امنیت مجازی کاربران اینترنت به کار گرفته می‌شوند، شما می‌توانید برای ورود به حساب کاربری خود از ساز و کار احراز هویت دو مرحله‌ای استفاده کنید، می‌توانید از نرم افزار‌های مدیریت رمز عبور استفاده کرده و یا به منظور پنهان‌سازی هویت واقعی خود در اتصال به اینترنت از سرویس‌های VPN استفاده کنید اما اگر وب‌سایتی که شما در آن حساب کاربری ایجاد کرده و یا در آن تراکنش مالی انجام داده اید مورد حمله هکر‌ها قرار بگیرد تمامی اطلاعات فردی و نیز اطلاعات مربوط به حساب‌های بانکی شما فاش خواهد شد.
 
 جنجالی‌ترین حملات سایبری تاریخ

موسسه گزارش اعتباری Equifax آخرین قربانی حملات سایبری هدفمند و سازماندهی شده است، مسئولان این شرکت به تازگی اعلام کردند که سرور‌های این شرکت در بازه زمانی مابین اواسط ماه می تا آخر ماه جولای مورد نفوذ هکر‌ها قرار گرفته و در نتیجه اطلاعات شخصی و اعتباری بیش از 143 میلیون کاربر آمریکایی این سایت در معرض سو استفاده قرار دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: